1) Flavor > Mechanika. Proto mám třeba v elfím balíčku s Nissou taky Sorina a Kalitase (pro vysvětlení zadejte do Googlu "Lotus cobra is evil").
2) Umění > Mechanika. Pokud má karta strašnou ilustraci, nic na světě mě nedonutí jí zařadit. Plus, snesu moderní + Future Sight rámečky, ale ne moderní a staré. Nebo černo- a bílookrajové karty.
Toliko řečeno, mé balíky zkrátka někdy fungují, protože karty jsou dost hezké a šťavnaté, a jindy nefungují ani jako rozptýlení, a potom brzy končí. Ty, které dnes představím, vlastním nejmíň rok, a přestože účinnostně nejsou mými nejslavnějšími výtvory, jsou docela veselé.
Jeden z nich, který jsem slíbil zveřejnit, je Šatník. Jeho výhodou je celkem velká míra synergií, nevýhodou nedostatek - skoro absence - zabíjení:
Bytosti
3× Invisible Stalker plní v tomhle balíčku mnoho funkcí. Nejlepší je jako nositel Snake Umbry nebo Silver-Inlaid Dagger.
1× Drake Familiar v balíčku plném aur si čas od času cestu na bojiště najde, zejména vyskytne-li se potřeba přesadit Narcolepsy nebo Mind Control efekt.
3× Winged Coatl je zabíjení na nožičkách. Jistě, jsou lepší způsoby vraždy, ale tenhle je nejlepší flavorově.
4× Yavimaya Enchantress je hlavní postavou balíku. Jí patří šatník (ne vám), a za každý obleček, ať už ho nosí kdokoli, dostane +1/+1.
Ostatní kouzla
4× Silver-Inlaid Dagger není sice enchantment, ale posiluje obě naše klíčové bytosti. 4 kusy může být overkill, ale na druhou stranu je to jediný 1-drop balíku, a takový dual-wielding Invisible Stalker se neztratí.
3× Narcolepsy je spacák, který řeší problémy s mnoha potvorami, které otravují především jako útočníci a blokeři. Navíc je to obleček co pumpuje Enchantressku.
1× Eel Umbra je jedna z (bohužel) minima karet, které si Šatník zahraje instantně. Umí zachránit klíčovou potvoru před smrtí, ale často na ní není mana.
2× Canopy Cover na Enchantressce je většinou znamením, že oponent prošvihl svou asi poslední příležitost seslat zabíjení.
2× Explore je čistě flavorová záležitost. Někdy potěší vyložení zatapované utility země typu Halimar Depths, ale důležitější je akt prozkoumávání Šatníku :)
2× Snake Umbra je nejlepší kamarád Invisible Stalkera, který kouše za 2, líže kartu a ještě přežije Wratha.
3× Infiltrator's Magemark je zvrácenost, jejíž význam vám dojde ve chvíli, kdy máte pod svojí kontrolou několik oponentových příšer... které vyrostou o 1/1 a přestanou být (skoro) blokovatelné. Za kombo této karty s Mind Control efekty budiž opěvována Ayuku.
3× Domestication je první z řady Mind Control efektů. Skoro každý balík hraje potvory se silou 3-, takže málokdy jde o mrtvou kartu. Nicméně stát se to může.
2× Mind Control ukradne libovolnou příšeru. Která nemá Shroud nebo Hexproof nebo Protection from Blue. ... Skoro libovolnou příšeru.
1× Dream Leash krade libovolný permanent, jehož kontroler byl natolik aktivní, že ho tapnul (a neobětoval).
1× Volition Reins krade COKOLI.
1× Infinite Reflection je opět flavor záležitost. Co by byl Šatník bez zrcadla.
Země
2× Halimar Depths oceníte hlavně když potřebujete topdeck.
1× Khalni Garden v prvním kole většinou nevadí, a poskytne blokera.
7× Forest
12× Island
Žádné komentáře:
Okomentovat