Chodov
Městská knihovna Chodov
Staroměstská 55
Pátek 15:00 - 17:00
???
Sokolov
Dům dětí a mládeže Sokolov
Spartakiádní 1937
Pondělí 15:00 - 17:00
mathfes_at_seznam.cz
Obchodní partner
MysticShop

sobota 8. října 2011

Report: Innistrad Launch Party

Dnes ráno jsem vytáhnul z hrobu především sebe a své rýmičkové bacily a vydal se rovněž typicky Innistradským počasím - deštěm - na Launch Party ulovit nějaké kousky do plánovaného upířího allcommonu a taky něco do sbírky.

Vzhledem k tomu, že se ještě před zahájením rozbalování zrušil backdraft jako forma odměn, začal draft alespoň pro mě velkým svačením spousty zlatých věcí, které ani nepadly do balíku, ale dvakrát by mi stůl s celkem 8 lidmi neobešly. Kupodivu mi pár takových věcí padlo do noty - třeba Bloodline Keeper a Stensia Bloodhall, plus jako příjemný malý bonus Curse of Stalked Prey. Ale jinak je absence backdraftu docela zlo, místo Hinterland Harbor jsem mohl brát lepší first pick co by pomohl balíčku.

Červená byla hodně v kurzu, černá rovněž, a tak jsem skončil s překvapivě koncentrovaným RB upírákem, ale povětšinou bez důležitých věcí typu Geistflame, Victim of Night a jiného kvalitního zabíjení. Vše co se mi povedlo vysvačit byl snad jeden kus výborného Brimstone Volley, Morkut Banshee a jeden Blazing Torch. Vůbec žádná sláva.

Nejdřív se na mě vrhnul GB pakl plný velkých potvor a enchantů typu Wreath of Geists a Skeletal Visage. V prvním kole mi hru vyhrál Night Terrors co poslal do exilu jedinou soupeřovu potvoru než spatřila světlo stolu, ve druhé se dostali do hry pořádní pašíci, včetně "ověnčeného" Shepherda/Howlera, ale na dvou životech mi hru otočili Bloodline Keeper a Falkenrath Noble.

Hra proti GW humans decku s tunou humánních equipů byla brutální. Přestože jsem využil Night Revelers haste a odpálil nejnadupanější potvoru kombem Traitorous Blood + Altar's Reap (díky všem co proti mě použili Act of Treason + Fling), Silver-Inlaid Dagger mě ubodala bezkonkurenční rychlostí.

Třetí hra proti UR balíku s nějakými těmi Stitched Drakey a jejich páníkem Balefire Dragonem (který se u mě na stůl naštěstí nedostal) mi do úvodu nadělila Bloodcrazed Neonate a Rakish Heir, a páč oponent neměl co do bloku, bylo brzy vymalováno. Druhá hra už byla o něco dramatičtější, ale zas se mi sešel Bloodline Keeper s Falkenrath Noble, a kolem nich ještě na Cobbled Wings plachtila Skirsdag Cultist. Masakr.

Mám takové nejasné tušení, že mě zpátky do hrobu poslalo další GB, tentokrát s nepříjemnými Ulvenwald Mystics. Balík ulovil zabíjení dost a zatímco já si zoufal v manové krizi, bez problémů mě sežvejkal.

Závěrem? Hrálo se celkem dobře, ikdyž pro příště už 8 lidí při samotném draftování rozdělím na 4+4. Takhle třeba ze začátku mizely červená, černá, bílá a zelená a až když někdo poznamenal, že nikdo nebere modrou, se tahle barva dostala do kurzu - asi dost pozdě.

Žádné komentáře:

Okomentovat